Rörigt inlägg, läs om ni orkar

Shaa, jag har övat typ 100 gånger på en redovisning nu, imorgon på svenskan ska jag prata om Beyonce i typ 3 minuter för klassen. Haha det känns bra nu men när man väl står där.. kommer glömma hälften av det jag bestämt att jag ska säga säkert.
Men eftersom hon är min största idol så kan det väl inte bli sååå svårt.. 
Nä men ska inte blogga om det nu, jag har iaf inte gjort särskilt mycket idag. Så har inga roliga nyheter om man säger så.
Tack föresten ni som kommenterar, fortsätt med det! ♥ :D
Kommer snart upp med några till inlägg, dagens citat osv. Haha jag kommer inte på nåt annat att skriva om därför lägger jag upp massor med insperationsbilder och skit. Men hoppas ni gillar det ändå... bättre än inlägg där jag sitter och tjatar om att jag vart i skolan kanske?
Okej det här blev ett rörigt inlägg, ska sluta skriva nu. 
Puuss
Jag har briiiiist på bilder och lägger därför upp samma bilder hela tiden!
Jag måste föresten ha en ny "photoshoot", blir så tråkiga bilder i mitt rum. Om det bara blev finare väder så man kan gå ut och fota!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?