Some nights

Hej babys! Har städat rummet i kanske typ 2 timmar (eller mer) för ett tag sen, jag orkade aldrig göra det igår så fick bli idag istället. Det var sjukt jobbigt men det blir ju fint, så aa... 
Idag så har vi haft orientering halva dagen, var inte superkul kanske men det gick ändå oväntat bra! :D
Man behövde ha 15 poäng minst för att bli godkänd, och jag och Louise fick 16, trodde inte att vi skulle klara det för jag suger verkligen på orientering. Och inte är det roligt heller... men nu är det över iaf! 
Hur har ni haft det idag? :)
Jag är iaf sjukt glad för att det är fredag...men det värsta är att imorgon klockan halv 9 (!!) så är det öppet hus på min skola! Och vi ska ha LEKTIONER. Aaaahh, jag.orkar.inte. 
Men bloggar mer senare, puss.
Nu blir det tacos :D


farre

hur många kontroller fick ni?:love::blush::-d

Svar: jag vet inte, men jag tror typ att vi fick 11 nånting <3
Hilda



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?