Trött

Heej, förlåt för dålig uppdatering. Har så jäääävla ont i armen, vi tog sprutan mot livmoderhalscancer idag, har fortfarande ont... hoppas inte jag skrämmer upp er som inte tagit den än? Men den var som dom andra sprutorna, men hon höll in sprutan i typ ett dygn, inte nån skön känsla... imorgon är det friluftsdag, sååååå kuuul! Inte.
Skulle ha klippt mig + färgat håret idag, men det blev inte av den här gången heller. Kanske blir imorgon, men aja får se helt enkelt. 
Hoppas ni haft en bra dag? Själv vill jag bara att det ska bli helg. ♥
Dagens facelook :)
 
 


NewGirl

Gud blev skiträdd när jag såg bilden! Hoppade typ en meter för först fatta jag inte att det var redigerat! Den såg typ asläskig ut när man kollade snabbt, men sen förstod jag... Haha, vet inte varför jag blev så rädd, för du är ju så himla söt också! <33 :P



URL:


hemlig beundrare

jag blev skiträdd men sööööööööt <3333333333



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?