Svar på alla frågor!


Från: någon
Har du en pojkvän, Vad gör du på fritiden,Dansar Du? :D
Svar: Nej jag har ingen kille, ja jag dansar! ;) Sen är jag mycket med mina kompisar oxå, oftast på stan. :)

Från:
är du singel? ;)
Svar: Jao ;)

Från: anonym
är du ihop med någon? i så fall vem? om inte, när var du ihop med någon senast? :)
Svar: Nej jag är inte ihop med någon. Senast jag var ihop med någon var väl för ungefär 2 månader sen. :)

Från: Mrs.Bieber
älskar din blogg! men här kommer mina frågor:
1. hur många converse har du?
2. favortilåtar just nu?
3. största idoler?
och nu kommer jag inte på mer!! <3
Svar: Tack sötnos! :)
1. 3
2. jag svär, dansa pausa, what makes you beautiful, flytta på dig, payphone och några fler..
3. one direction, kenza, rihanna, nicki minaj, cimorelli. :)

Från: ääälskar din nya blogg
favoritbloggar? (i orning!!!)
Svar:
Om jag bara tar bland "storbloggarna" är det dom här:
1. kenzas.se
2. juliahofsweden.myshowroom.se
3. kissies.se

Från: Sofijah
jag har ganska många frågor, här kommer dom:
1.vad tycker du om one direction?
2.gillar du justin bieber?
3.hur mycket får du i månadspeng?
4.favoritfärg?
tack för mej!! ^.^
Svar:
1. älskar dom!!!
2. ja det gör jag väl :)
3. 400
4. typ blå

Från: en som undrar
hur lång är du?:)
Svar: typ 1,64

Från: Therese
Vilka färger har du converse i? :)
Svar: vit, svart och sen ett par som är"jeansfärgade" typ.

Från: Tildha
har du färgat håret någon gång? för om man jämför med en av dina bilder på headern och med profilbilden så har du jätteolika hårfärg om du förstår vad jag menar. :)
Svar: jag har aldrig färgat håret men jag har gjort ljusa slingor. :)

Från: carolin
ska du åka utomlands i sommar? :D
Svar: Ja till Spanien! :)

Från: anonym
vad tycker du om kissie?????
Svar: hennes blogg är bra och jag tycker hon har förändrats väldigt mycket, på ett bra sätt. ;)

Från: zaaara
1. Favoritprogram?
2. Idoler?
3. Har Du Kille?
4. Gillar Du Godis?
5. När Fyller Du År?
Svar:
1. desperate housewifes och ellen degeneres show :)
2. one direction, kenza, nicki minaj, rihanna, cimorelli
3. nej
4. såklart!
5. 11 april

Från: mirsad
vrf tycker du om one direction
Svar: för att dom är skitsnygga, skitbra på att sjunga, har jättebra låtar och sen finns det lite fler anledningar som jag nt kommer på just nu! ;)

Från: 1D fan
vem tycker du är snyggast/sötast i 1D? (jag tror att du gillar dom eftersom du lägger ut bilder på dom) :)
Svar: Alla är snygga och söta men Harry och Zayn är favoriterna! ;)

Från: Tindra
hur många vänner har du på facebook?
älskar din blogg :)
Svar: 341, tack söta du :)

Från: rebecka
gör du headers??? kan jag få en i så fall?
Svar: nej tyvärr :(

Från:
har du lockigt eller rakt hår?
Svar: jag har typ en blandning av rakt och vågigt, men brukar nästan alltid platta eller locka.

Från: :)
justin bieber vs one direction?
Svar: one direction!

Från: anonymis
vilken tidning gillar du mest, frida eller julia?
Svar: slutade nyss prenumenera på julia, men gillar väl båda lika mycket. :)

Från: annah
kenza vs kissie?
Svar: kenza

Från: emelie
gillar du stockholm? skulle du kunna bo där?<3
ps. du är så söt:)
Svar: självklart gillar jag Stockholm, skulle gärna bo där. ;)
tack sötnos!

Från: en person
1. ungefär hur ofta handlar du kläder?
2. kan inte du börja med dagens outfit?
3. vad har du för fobier?
4. naturliga hårfärg?
5. gillar du tårta?
Svar:
1. lite olika, någon/några gånger i månaden.
2. självklart :)
3. hatar ormar, har klastrofobi (stavning) och kan ibland va lite höjdrädd.
4. blond, fast lite mörkare blond än vad jag är nu.
5. nja...beror på vad det är för tårta.

Från: din bloooggg<3
1. säg 5 låtar du tycker är bra
2. har du sett lillabloggen, ifall du har det, vad tycker du om hans videos?
3. har du en iphone?
Svar:
1. jag svär, what makes you beautiful, best love song, dansa pausa, payphone
2. självklart, dom är roliga! :)
3. nej :(

Från: Amy
vilka länder har du varit i? (alltså utomlands)
Svar: Grekland, Cypern, England, Spanien, Frankrike, Tyskland, Finland, Norge, Danmark och Egypten.

Från: jelena
har du sett hunger games? om du har det, vad tycker du om filmen?!
Svar: nej men jag vill verkligen se den! ska försöka se den med nån kompis snart på bio. :)

Från: jwc'☆
1. 2 saker du önskar att du hade?
2. 2 saker du önskar du INTE hade?
3. Beskriv dig själv med 5 ord.
4. Favoritfilm?
5. Favoritlåt + artist?
6. cola/fanta?
7. lockigt/platt?
8. Justin Bieber/1D?
9. Rihanna/Nicki Minaj?
HA EN BRA DAG!
Svar:
1. en pool, walk in closet. Kommer inte på nåt annat just nu, haha...;)
2. ingen aning
3. haha nej va svårt..
4. Älska mig
5. favoritlåt- jag svär eller payphone favoritartist- one direction (om inte det räknas som en "grupp"?)
6. cola
7. tycker om både platt och lockigt! men kanske väljer lockigt ändå.
8. 1D
9. gillar ju båda! men kanske Rihanna.
Du oxå! :)

Det var alla frågor! Hoppas ni fick svar på era frågor. ;)







Hannah♥

haha, du glömde ju mina frågor, råka skriva dom på fel inlägg ^^

// Hannah♥



URL: http://neonrosa.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?