Don't wait for the perfect moment, just take a moment and make it perfect.

Shoo, blir snart att gå och lägga sig, men vill bara slänga in ett litet inlägg eftersom jag inte uppdaterat särskilt bra idag. Idag har jag vart på stan med mamma och fikat, mycket mer har jag inte gjort. ;) 
Men imorgon så blir det att träffa Hannah på stan och sen sova över hos henne, ska bli kul!

Alltså jag behöver verkligen en kamera, det blir verkligen inte bra bilder med min mobil! Så dagens outfit kommer nog inte komma förns jag köpt en kamera, vill ju att bilderna ska bli bra...
Kan någon tipsa om vilken kamera som är bäst? 

Men hoppas ni haft en bra dag, kram! 



BRIST PÅ BILDER 

Btw, vet inte vad det är för fel, men texten i mina inlägg (som den blir i det här inlägget, har förhandsgranskat) blir i olika 'typsnitt' hela tiden. Någon som vet varför det blir så?!


Hannah♥

Längtar, nu var det länge sen vi träffades alltså!<333

Svar: aa <333
Hilda Boman



URL: http://neonrosa.devote.se


...

Kan du ha frågestund snart? Vart dansar du?

Svar: jag hade en frågestund för inte så länge sen..;) jag dansar på feelgood typ:)
Hilda Boman



URL:


....

Hur länge har du dansat?

Svar: i ungefär 1 år, men jag har dansat tidigare oxå, typ i 3:an, men gick bara i ett halvår då.
Hilda Boman



URL:


....

Dansar du streetdance elr :D

Svar: nej blissdans, men är typ samma sak..:)
Hilda Boman



URL:


:D

Är det några andra som dansar på feelgood som gick i din klass?

Svar: ja, Frida, Louise och Amandha. :)
Hilda Boman



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?