Hoppet om fler besökare

Jag vill verkligen inte byta bloggportal, och jag vet- jag har bara haft den här i bloggen i ca 2 månader.
Men det här går inte bra helt enkelt. Min statistik SUGER! Och jag har hört att man får mycket mer besökare på bloggportaler som t.ex myshowroom, nattstad osv. Men jag tänker inte ge upp...jag har lovat mig själv nu att jag SKA ha kvar den här bloggen.
 
Skulle ja få över åtminstone 100 läsare skulle jag bli överlycklig. Jag vet inte hur jag ska göra för att få det att hända, men ni som läser min blogg kanske skulle kunna hjälpa mig? T.ex om ni har en egen blogg så kan vi göra ett länkbyte?
 
Asså varför jag skriver det här vet jag inte, jag får ju inte direkt fler besökare av att skriva inlägg där jag klagar över min statistik. ;)
 
Kanske att jag får fler besökare när sommarlovet börjar tar slut? Då när dom flesta är hemma. Vi får hoppas allafall!
Men jag tänker inte överge bloggen, som jag gjorde med min förra! 
 
(ville bara skriva av mig, haha..) 
 


NellBerntssonfan

ha tålamod!! din blogg är nästan NY, såklart att du inte har hundratals läsare än. din förra blogg hade väl massa besökare, men inte i början eller hur?!
ge det hela lite tid så ska du se att statistiken reser sig uppåt istället för neråt, good luck girl!



URL:


felicia

tack!:)
Tänk bara på att kommentera andra bloggar så de får syn på din. Och var ganska så aktiv och logga in några gånger per dag på blogg.se så ska du se att du kommer på mest aktiva-listan. Då kommer du att få fler besökare! Jag kom med där genom att svara på kommentarer och logga in lite då och då, inte mycket lixom. Och ladda upp mycket bilder med bra skärpa så lovar jag dig att du kommer få många besökare!
Men din blogg är jättebra måste jag säga! Var bara aktiv så;D

Svar: tack för tispet! :D
Hilda



URL: http://fisse.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?