rix fm :D

Nämen hej allra bästa ni! :D
Förlåt förlåt för att jag inte har bloggat någonting alls idag, men har haft lite fullt upp...vi hade vår första "riktiga" skoldag idag, med massor lektioner o så. Lite jobbigt kanske, men inte så jättefarligt! ;)
Efter skolan så cyklade jag hem och upptäckte att jag glömt hemnyckeln, bra där. Så cyklade till stan och prova en skinnjacka som jag tänker köpa snart. 
Men jag kom iaf alldeles nyss hem från rix fm festivalen, var där med Louise och det var sjukt kul. Sen träffade vi Frida, Hanna och Alexandra där oxå. Vi skulle träffat Evelina men vi såg henne aldrig. :(
Var ju så sjukt mycket folk! 
 
O alla artister var verkligen skitbra. :) 
Någon mer som bor i Linköping som var där?
Men iaf, jag hoppas ni haft en jättebra dag. Update kommer självklart imorgon.
PUSS
 
 
Tyvärr så har jag ingen bild från festivalen, min mobil var typ död. :S


evee ;*

Hehe, jag såg dig och Louise, jag ropade men.ni hörde inte ... <3

Svar: Gjorde du?! Så synd att vi inte hörde!! :(:(<3<3
Hilda



URL:


Evelina

Hej !
Kan du titta in min blogg : kaakans.devote.se :)
Stort faan !



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?