22e juni 2012- midsommar!

Shoo! Förlåt för att jag inte bloggat, har inte riktigt haft tid. :/
Men igår så blev det första doppet för mig, Hannah och jag gick till Johannelund-badet och badade där. I början var det så jävla kallt att jag trodde jag skulle dö, men efter ett tag blev det ju varmt. ;)

Btw, hunger games var skiiitbra! Bland dom bästa filmerna jag sett faktiskt. 
 
Och idag (som alla vet) är det ju midsommar, taggad till 1000! Ska bli skitkul, blir att fira med kusinerna. 
För mig blir det att ha på sig samma kläder som jag hade på skolavslutningen. 
Men hoppas ni får en jättebra midsommar!
 
Kyss. 
 
 


Emilia

Hej!:)
Din blogg är sjukt bra, du lägger upp roliga och intressanta saker på
Din blogg..
Hur länge har du drivit denna blogg ?:)
Gillar du att blogga ?!
Läs gärna min blogg , den heter www.milla1998.devote.se
Skriv gärna kommentarer på min blogg .. . :)


Svar: Tack! Din är oxå jättebra, läser den rätt ofta. :) <3Har haft den i typ en månad och ja jag älskar att blogga! ;) <3
Hilda Boman



URL: http://milla1998.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?