6 dar kvaar

Omg, bara 6 dar kvar nu. Ska vara där i en MÅNAD, herregud. Ska bli sjukt kul men vet inte hur jag ska klara mig utan alla kompisar, men sista veckan kommer Hannah komma!! Omg blev så jävla glad när vi fick reda på att hon kunde komma, men aa nu vet ni det och jag kommer nog inte blogga nånting. Min wifi funkar inte på mobilen så aa... det gick inte att laga den heller utan jag måste få en ny mobil men dom hade inga på lager just nu. Det skulle ta en vecka innan dom får in några och då är vi ju i Spanien. Så jag får väl låna min mamma eller pappas mobil ibland när jag vill gå in på internet. Kommer dööö.
Ikväll (om en timme) ska jag till stan för att äta på Steves med Hannah, sen ska vi hem till henne oså ska jag sova där. 
Vi hörs, puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?