SORRY

Ojojoj nu har uppdateringen varit allt annat än bra, förlåt! Men har haft fullt upp, idag har jag inte ens varit hemma. Fick stressa från skolan hem och duscha och sen cykla till stan, träffade Hannah, vi va på stan ett tag och åkte sen och städa. Sen efter det var vi på stan en stund till, väntade i nån halvtimme på att Hannahs buss skulle gå. Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, som jag har längtat! Första lektionen blir idrott- orientering, min favorit asså. Eller inte.
Vi har oxå spanska redovisning imorgon, som vi betygsätts på! Man har fått jobba 2 och 2 och skriva en dialog på spanska, och imorgon ska det redovisas - utan papper. Men som tur är kan jag allt utan till nu, men tänk om jag får värsta black outen?! Aja, får ställa in mig på att det inte kommer hända... ;)
Har ni haft en bra dag sötaste?! 
 
Imorgon blir det att dra in till stan med Frida och Louise efter skolan oxå, ta en fika antar jag och kolla i lite affärer. :)
Nu blev det här ett långt inlägg, men jag lovar iaf att uppdatera bättre nu! 
PUSS
 
 
Nu ska jag äntligen få se och höra one directions nya låt och musikvideo "live while we're young" jippi! :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?