Skön dag

HEJ! :D
Har ju studiedag idag, har varit såååååå skönt (fast dagen är ju inte slut än), gick upp vid typ 11 och några timmar senare åkte jag till stan för att köpa en halsduk på ginatricot. Var ett svårt beslut om jag skulle köpa svart eller vinröd. Men det blev svart, så köper jag den röda nån annan gång! Provade oxå lite andra snygga kläder som jag gärna skulle vilja köpa snart. Men just nu är jag pank, haha. Får se om jag lyckas sälja mina skridskor snart, har inte svarat hon som vill ha dom på typ 2 veckor nu.. oups.
Men får ta tag i det idag! Har oxå lite läxor jag ska göra nu.
Hope you had a good day, hörs snart!
Ja där ser ni halsduken. ;)
 


annsoh

Hejsan! Jätte fin blogg! :) En fråga - Vad tycker du om dom sjuka Idealerna som finns i bloggvärlden!? :) Tacksam för svar!



URL: http://annsoh.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?