Dagen

Hej babees! Har nyss sett på x-factor och ska nu sitta vid datorn en stund. Har ju varit med Amandha idag, det har varit sjukt kul! Först så var vi på stan, åt lunch där och gick runt i lite olika affärer. Sen så gick vi hem till henne och kolla på en sorglig film och åt chips och godis. Har varit riktigt mysigt! Imorgon börjar skolan igen+dansen, det blev ingen dans för mig förra gången eftersom jag inte mådde så bra, men det blev ingen dans för nån annan heller. För tränaren kom tydligen inte..men då missa jag inte något iaf! ;)
Hoppas ni haft en bra dag, bloggar mer imorgon. 
KYSS


Bunny

Hejsan svejsan! Kul att du ville vara med i min veckans blogg! Vinnarna är uppe på bloggen nu, så kika gärna in dem :D

Om du vill tävla ännu mer så kan du vara med i min tävling om ett valfritt smycke! Det är inte så många som har anmält sig och tävlingsreglena är superenkla, så chansen att vinna är stor, hihi. Tävlingen hittar du här: http://bunnys.blogg.se/2012/september/tavling.html

Kram!



URL: http://bunnys.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?