Svar från frågestunden del 2

Asså förlåt! Jag har inte svarat på resten av frågorna på typ mer än en månad nu, och en video skulle ju komma oxå! Känner mig riktigt taskig...men här kommer svaren, tyvärr inte i en video men jag lovar er att börja lägga upp videobloggar lite då och då. Grejen är bara den att jag inte tycker om att göra videobloggar så mycket, jag kommer aldrig på vad jag ska säga och så låter min röst jättekonstig i videos haha.. men jag ska försöka ändå, för er skull. 
Här är svaren:
 
Emmaliii
1. Justin Bieber eller One Direction?
2. Gillar du låten call me maybe?
3. Hur lång är du?
Svar: 
1. One Direction
2. Ja, fast har tröttnat på den lite..
3. 1,65
 
Anonym
Vilka sporter har du gått på? Går du på någon nu?
Svar: Jag har gått på fotboll, judo, konståkning, friidrott, olika sorters danser och så går jag på streetdans nu. :)
 
Fddfs
Favoritlåtar av One Direction? Favoritlåtar av Justin Bieber?
Svar: One Direction: Live while we're young och What makes you beautiful 
Justin bieber: As long as you love me och Boyfriend
 
Anoym
Vad var det för något du sålde på blocket?
Svar: Haha asså... jag la ut ett par av mina converse och sen mina gamla skridskor. Men jag glömde att svara dom som ville ha sakerna så det blev lixom aldrig av...
 
Cajjssaa
Ska du gå på Justin Biebers konsert?!
Svar: Nej
 
Anonym!
Kommer du färga eller slinga håret nån mer gång?
Svar: Aa
 
Your fan
Vad använder du för smink? Azzå vilka märken osv<3:**
Svar: Mascara, eyeliner, ögonbrynspenna, läppglans. Ibland ögonskugga...
Det mesta är från Isadora tror jag.
 
FF
1. Vad använder du för platttång?
2. Vad har du för idoler?
3. Favoritlåtar? :D :D :D ^^
Svar: 
1. Den här:
2. One Direction, Cimorelli, Demi Lovato, Taylor Swift och Justin Bieber.
3. 
 
Anniiieee
1. Hur mycket väger du?
2. Sminkar du dig varje dag?
3. Hur gör du dina designer?
4. Vet du vem jag är? ^^
5. Rihanna VS Britney Spears?
Svar: 
1. Jag vet faktiskt inte, väger mig aldrig.
2. Japp, förutom dom dagar jag är hemma och är sjuk typ.
3. Laddar ner dom från oliak designsidor och gör sen om dom i pixlr.com
4. Nepp
5. Rihanna
 
Cutie
Snyggaste 99:an du vet? (alltså en kille)
Svar: Jadu, jag vet inte. Finns många snygga! ;)
 
Sötis
1. Vilken skola går du på?
2. Varför valde du just den skolan?
3. Vad vill du bli när du blir stor?
4. Beskriv dig själv med 1 ord
5. Har hört av en kompis kompis att du gick på sportis camp, var det kul?
6. Träffade du några nya vänner där?
Älskar din blogg
Svar:
1. Nya Munken
2. För jag tyckte den verka bra.
3. Artist tror jag
4. Snäll (hoppas jag haha)
5. Aa, gick där 3 år i rad med Hannah, och aa det var skitkul. :D
6. Nja eller asså jag prata ju med vissa osv men det var inte nån som jag träffat efteråt.
Tack! :)
 
Natasha
Vill bara säga att jag älskar din blogg och har några frågor :)
1. Hur ser ditt rum ut?
2. Din favorit tröja?
3. Favorit bok?
4. Favorit film?
5. Vad åt du senast?
6. Tränar du någon sport?
Svar: Åh tack! :D
1. Kan visa det nån gång i en video om ni vill. :) Men ni ser nog lite hur mitt rum ser ut på alla "spegelbilder" jag tar. 
2. Vet inte, har många favoriter.
3. Sofis mode
4. Friends with benefits
5. Ris med nån gryta typ
6. Aa dans :)
 
 
Så, det var alla svaren! Förlåt för att det dröjde så mycket... 


Natta<3

Sportis camp ? Gick jag också tre år i rad med eve!!!

Svar: Haha gjorde ni? <3
Hilda



URL: http://www.sanatta.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?