Sett en skitbra film!

Förlåt för dålig uppdatering. Har inte riktigt "orkat" blogga. Det blev inga redovisningar idag, det var typ för många som var sjuka. Har riktigt ont i halsen men kan iaf prata nu, till skillnad från hur det var imorse.

Men idag har vi iaf firat min kusin som tagit studenten. Någon mer som har firat sin kusin/syster/bror (eller någon annan? :)
Såg nyss på filmen "älska mig", rekomenderar den verkligen, men om ni ska se den får ni vara beredda på att den är sjukt sorglig. Och att ni kommer börja gråta (om ni är känsliga som jag när det gäller sorgliga filmer...).
Den går faktiskt att se på youtube oxå, i HD. Så det är rätt så onödigt att hyra/köpa den, dock måste man se den i 6 olika delar, men det gör ju inte så mkt. ;)
Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas ni haft en skitbra dag. Puss! 




Victoria & Hanna - VicHan.blogg.se

Jätte fin blogg!

Haft en bra dag? (:



URL: http://vichan.blogg.se/


Jeanette

Den filmen är jätte bra :)



URL: http://kerosene.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?