Missade några frågor.

Glömde svara på några frågor i frågestunden! Här kommer svaren på dom. :)

Från: Emma^^<33
vilka är dina favoritklädaffärer?!<3
Svar: ginatricot, H&M, bikbok, new yorker och hollister. Sen gillar jag jättemånga fler, men det här är favoriterna. :)

Från: emelie
1. vad är det sjukaste du någonsin gjort?
2. varför började du blogga?
3. vad är det äckligaste du vet?
4. om jag säger glass, vad säger du då?
Svar:
1. har gjort många sjuka saker, så jag vet inte ;)
2. för jag tyckte det verkade kul! :D
3. om det handlar om mat- sill, handlar det om annat- ormar.
4. älskar't!

Från: Lovisa
hur länge har du bloggat?
Svar: på den här bloggen har jag bloggat i kanske 2 veckor, eller mindre. Men jag har haft bloggar innan den här. Min förra blogg startade jag i januari.
Min allra första blogg startade jag när jag gick i femman, kanske nånstans i maj. Men den bloggen la jag aldrig upp bilder på, hade den oxå i typ 1 vecka, haha. ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?