Iphone 4S vs Iphone 4

 
Hejhej! Har nyss kommit hem från att ha varit på ikano, vi kollade lite på iphones. Jag och brorsan ska få det snart, kanske till och med imorgon! :D 
Efter det var vi en stund hos min morbror, hans fru och min söta kusin. 
 
Innan jag avslutar inlägget så måste jag ställa en fråga: Vad tycker ni läsare som har iphone, är 4 eller 4S bäst?
Eller är det nästan ingen skillnad? Kommentera!!
 


Emilia

Heej! jag har en Iphone 4S och den tycker jag är jätte bra:) det är inte så stor skillnad mellan ,4/4S
Men när jag köpte min iphone ,så sade dom på TELIA ,där jag köpte min,att 4S ÄR LITE BÄTTRE!<33333
SÅ välj 4S<333

kram<3

Svar: tack för tipset! <3 :)kram!
Hilda Boman



URL: http://Milla1998.devote.se


anonym

4S är bäst!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?