Svar del 1

Svarar på dom flesta av era frågor nu! Resten tar jag i en video. :)
 
Anonym: Vad tycker du om Kenza?
Svar: Hennes blogg är bäst, hon har en otroligt snygg klädstil, hon är en av mina idoler faktiskt. 
 
 
Emma: Tio saker du älskar!? Tio saker du hatar!? Kan du göra en video där du svarar på frågorna !? Love the blogg! <3
Svar: 10 saker jag älskar: Shopping, mina vänner, min familj, godis, blogga, one direction, justin bieber, festivaler, kläder och pizza! 10 saker jag hatar: Ormar, spindlar, myggor, ärtsoppa, att jag missade one direction när dom var i sverige, asså jag kommer inte på mer ärligt talat. 
Video gör jag när jag svarar på resten av frågorna, tack så mycket! :)
 
 
Felicia: Hej! Älskar din blogg :) Här kommer 3 frågor: 
1. Vilka 2 är dina allra bästa vänner?
2. Vilken är din favorit mat?
3. Shopping/godis? Hejdå så länge
Svar: Tack! :)
1. Har många riktigt bra vänner, har 3 stycken som är mina allra bästa. Så därför vill jag inte säga 2! ;)
2. Pizza!
3. Fan, älskar ju både och! Men måste ändå säga shopping. ;)
Hejdå!
 
 
Philip: 
1. Vilken skola kommer du börja på? ;)
2. Top 10 favvo låtar?
3. Gillar du din nya iphone?
Svar: 
1. Har börjat på Nya munken! 
2. Har hur många som helst, men här är listan:
1. Want U back- Cheer Lloyd
2. Där jag hänger min hatt- Norlie & KKV
3. What makes you beautiful- One direction 
4. As long as you love me- Justin bieber
5. Pound the alarm- Nicki Minaj
6. This is love- Will.i.am 
7. I love it- Icona Pop
8. Good time- Carly Rae Jepsen & Owl City
9. Whistle- Florida
10. Unchained- Molly Sandén
3. Ja ÄLSKAR den! :D
 
 
Josephine: 
1. Är du nöjd med ditt utseénde?
2. Hur får du ditt hår så fint?
3. Hur många läsare om dagen har du?
4. Varför började du blogga?
5. Vilka bloggar läser du?
6. Tycker du att du är bortskämd?
7. Favvo färg?
8. Äger du några converse?
9. Vad är ditt favoritplagg om du bara får välja ett?
10. Gillar du skolan?
11. Har du varit på Liseberg?
12. Isåfall vilken karusell tycker du bäst om?
13. Tycker du själv du har en bra blogg?
14. Vilken dag i veckan gillar du bäst?
15. Hur beskriver du en potatis?
16. Älskar du att shoppa?
17. Vilka butiker handlar du i?
18. Hur beskriver du dig själv?
19. Gillar du majs?
20. Längtar du till att få bära snygga stickade tröjor i höst?
Kramar!!<3
Svar: Oj vad många frågor! ;)
1. Sådär.
2. Hehe tack, men jag gör inte något särskilt, tvättar håret varannan dag typ. Sen brukar jag använda värmeskydd innan jag plattar/lockar håret, eftersom att värme sliter väldigt mycket på håret.
3. Mellan 40-60. Beror på hur "aktiv" jag är, alltså hur mycket jag uppdaterar, kommenterar andras bloggar osv.
4. Jag vet faktiskt inte, haha. Jag tyckte det verkade kul helt enkelt.
5. Jag läser väldigt många bloggar faktiskt, kenzas, kissies, ibland dessies, juliahofsweden. Sen läser jag alla mina kompisars bloggar! :D
6. Nej.
7. Svart, rosa och blå!
8. Japp 2 stycken, eller egentligen 3 men av dom håller jag på att sälja.
9. Då måste jag välja mina svarta jeans från Dr denim! Så sköna och snygga.
10. Ja ganska, det är alltid kul att träffa kompisar o så. Däremot kan jag inte säga att det är så jättekul med läxor, prov osv.
11. Aao
12. Var väldigt länge sen jag var där, går inte riktigt att välja.
13. Asså inte riktigt, men oftast skulle jag nog tycka att den är rätt tråkig. Haha, jag bloggar typ bara om vad jag gör hela tiden. Men ska börja blogga om mer intressanta saker, lovar!
14. Lördagar!
15. Ovalformad och gul.
16. Ja!
17. För det mesta på ginatricot, H&M och bikbok. Men sen har jag några favoritaffärer som inte finns här i Linköping. Zara, topshop och hollister. 
18. Är ganska svårt att beskriva mig själv faktiskt, det får någon annan göra... haha. 
19. Nepp
20. Ja självklart!
KRAM! <3
 
 
 
Anonyyymmm: 
1. Vem är din favorit i One direction om du bara måste välja en?
2. Vad använder du för mascara?
3. Vilken mobil är bäst om du får välja mellan din förra och den du har nu?
4. Kan du lägga ut fler outfits?
Svar: 
1. Zayn! <3<3
2. Den här:
3. Den jag har nu, helt klart!
4. Självklart.
 
 
Du vet vem:
Favoritbloggare?
Svar: Kenza 
 
 
Ella:
1. Singel?
2. Kan du börja med att lägga ut videobloggar?
3. Pizza VS hamburgare?
4. Ginatricot VS bikbok?
5. Har du köpt något skal till din iphone, i så fall vilket?
6. Justin Bieber VS Eric Saade?
7. Läser du Molly Sandéns blogg?
8. Blogg.se VS bloggplatsen?
Svar: 
1. Yes
2. Ja det kan jag väl göra =)
3. Pizza
4. Ginatricot
5. Aa, det här har jag köpt:
6. Justin Bieber! <3
7. Ibland! :)
8. Blogg.se
 
 
IDa:
Hej! Jag har lite, eller ganska MÅNGA frågor!
1.Vad tycker du om Dessie?
2.Läser du Hanna Widerstedts blogg?
3.Vad använder du för smink?
4.Hur många bloggar har du haft innan den här?
5.Hur lång är du?
6.Vilka storbloggar läser du?
7.Om du skulle färga håret till någon annan färg än den du har, vilken skulle det va?? 8.Rekommenderar du iphone 4S? För jag funderar på att köpa en och måste veta!!
9.Glass eller godis?
Svar:
1. Vet inte vad jag tycker, men hennes blogg är rätt så bra!
2. Neej
3. Mascara, eyeliner, ögonbrynspenna, läppglans.
4. 5 tror jag...
5. 1,65
6. kenzas, kissies, juliahofsweden
7. Tycker det är jättefint med mörktbrunt hår! Dock skulle jag inte passa i det. ;)
8. Ja verkligen! Bästa mobilen någonsin. 
9. Godis
 
 
I LOVE IT:
1.Kenza VS Kissie?
2.Läser du någon blogg som handlar om kändisar?
3.Om One direction kommer till sverige och har konsert, kommer du gå då?
4.När fyller du år?
Svar:
1. Kenza
2. Aa, onedirectionswe.blogg.se och justindrewbieber.blogg.se
3. OFC!
4. 11 april
 
 
Cassiii:
Hur lång är du?
Naturliga hårfärg?
Ögonfärg?
Favoritklädaffär?
Favoritskor?
Svar:
1. 1,65
2. Blond, fast rätt så mycket mörkare blond än vad jag har nu.
3. Blå, nästan grönblå, tycker jag iaf.
4. Ginatricot
5. Mina vita converse!
Saknar den tiden då dom var sådär vita. :(
 
Resten av svaren kommer sen, i en video!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?